Новини
Адреси продавця й покупця в податковій накладній: інструкція щодо заповнення від ДФСУПорядок оскарження рішень, дій або бездіяльності органів Державної фіскальної служби, їх посадових осіб та інших працівників, а також відповідальність за них визначені у главі 4 Митного кодексу України (далі — МКУ). Ці правила застосовуються в усіх випадках оскарження, крім:
Так, скарга на рішення, що оскаржувалося, може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина із прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються. Звернення розглядаються і вирішуються у строк не більше 1 місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник установлюють необхідний строк для їх розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів. Податкові повідомлення-рішення органів ДФС із митних платежів, винесені територіальними органами, оскаржуються безпосередньо до ДФСУ. Доводи стосовно незгоди з рішеннями органу ДФС щодо правильності визначення заявлених у митних деклараціях кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, їх митної вартості та країни походження, підстав для звільнення від оподаткування викладаються підприємством під час апеляційного оскарження податкових повідомлень-рішень про визначення суми грошового зобов’язання, винесених за результатами документальної перевірки, у порядку, передбаченому ст. 56 ПКУ. |
Назад |