Новини
Мотиваційні виплати включаються до складу витрат на збутПодатківці у листі від 23.12.2014 р. № 9397/6/99-99-19-03-02-15 погодилися, що одним із методів просування товарів постачальника на ринку є сплата мотиваційних виплат (премій, бонусів, інших заохочень) на користь третіх осіб (організацій, які придбавають товари у постачальника та здійснюють їх збут (дистриб’ютори)). Такі виплати є винагородою за досягнення певних економічних показників третіми особами (дистриб’юторами) у межах своєї основної діяльності. Досягнення таких показників обґрунтовано сприяє пожвавленню збуту товарів постачальника, стимулює просування товарів каналами дистрибуції. Такі мотиваційні виплати включаються до витрат на збут. Мотиваційні виплати можуть уключати премію (бонус) за дострокову сплату дебіторської заборгованості, за виконання плану закупівель товарів постачальника, за точність закупівельних прогнозів, за дотримання певного асортименту товарів при закупівлі. Оскільки мотиваційні виплати спрямовуються на стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), такі витрати можуть бути віднесені до маркетингових послуг. Таким чином, витрати платника на проведення маркетингового заходу у вигляді роздавання «подарункових карток» найбільш активним покупцям продукції такого платника включаються до складу витрат на збут. Для врахування витрат на збут при обчисленні об’єкта оподаткування податком на прибуток необхідне доведення безпосереднього зв’язку таких витрат із господарською діяльністю платника податків. Крім того, зазначені витрати повинні бути підтверджені первинними документами, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку, та іншими документами, встановленими розділом II Податкового кодексу України. Крім того, фіскали нагадали, що питання віднесення витрат, пов’язаних із проведенням маркетингових заходів, до складу витрат розглянуто в Узагальнюючій податковій консультації, затвердженій наказом ДПСУ від 15.02.2012 р. № 123. |
Назад |