Новини


Куди передавати документи після ліквідації підприємства

Мін’юст визначив, куди передавати пов’язані із соцзахистом громадян документи, які підлягають архівному зберіганню після припинення підприємств.

Їх передають до органу вищого рівня, якщо він існує на території відповідної області, АР Крим, міст Києва, Севастополя. Якщо їх немає, документи передають до: архівних установ сільської, селищної, міської ради; архівних установ, заснованих фіз- чи юрособами (за умови, що документи не належать до держ- чи комунвласності).

Додатково до переліку архівних документів включили договори цивільно-правового характеру з фізособами (на виконання робіт, надання послуг тощо), а також колективні договори і угоди (зміни до них).

Нагадаємо:здаванню до архіву також підлягають документи відповідно до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Мін’юсту України від 12.04.12 р. № 578/5.

Наказ Мін’юсту України  «Перелік видів документів, пов'язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архівного фонду» від  16.03.15 р. № 366/5. Набирає чинності з дня офіційного опублікування.

Назад