Новини
Электронное администрирование НДС: актуальные вопросы-ответыГФСУ обнародовала актуальные вопросы-ответы об особенностях электронного администрирования НДС 1. Порядок відкриття/закриття ПДВ-рахунків. Відкриття ПДВ-рахунку. Після реєстрації особи платником ПДВ та присвоєння індивідуального податкового номера платника податку ДФС надсилає Казначейству інформацію щодо такого платника податку. В Казначействі зареєстрованому платнику податку відкривається ПДВ-рахунок. У день відкриття ПДВ-рахунку Казначейство направляє до ДФС повідомлення про відкриття рахунку відповідно до положень наказу Міндоходів від 26.12.2013 р. №853 «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21.01.2014 р. за № 121/24898. ДФС здійснює взяття ПДВ-рахунку на облік, направляє повідомлення про взяття на облік до Казначейства та повідомляє платника податку про реквізити його ПДВ-рахунку. При кожній повторній реєстрації платником ПДВ відкривається новий ПДВ-рахунок. Закриття ПДВ-рахунків. Після анулювання реєстрації платника податку та завершення всіх розрахунків з бюджетом за відповідний період реєстрації платником ПДВ ДФС для закриття рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ надсилає Казначейству: а) за наявності на ПДВ – рахунку залишку коштів - реєстр на списання коштів до бюджету та наступного дня після списання коштів - реєстр з інформацією про платника податку, реєстрацію платником ПДВ якому анульовано і ПДВ-рахунок якого необхідно закрити; б) у разі відсутності на ПДВ – рахунку залишку коштів - реєстр з інформацією про платника податку, реєстрацію платником ПДВ якому анульовано і ПДВ-рахунок якого необхідно закрити. Казначейство на підставі відповідних реєстрів податку перераховує кошти до бюджету, закриває ПДВ-рахунок та у день закриття повідомляє про це ДФС. 2. Отримання платниками податку інформації з Системи електронного адміністрування ПДВ Платники податку засобами клієнтського програмного забезпечення направляють електронні запити щодо отримання відомостей з Системи електронного адміністрування ПДВ: 1) Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1300103). Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1400103) який надається платнику, містить інформацію щодо: -виданих та/або отриманих податкових накладних та розрахунках коригування до податкових накладних зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, як на вказану дату, так і в розрізі контрагентів із зазначенням дати та номеру документа, а також суми податку. 2) Запит про стан рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ та суми податку, на яку мають право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування (J/F1301204). Витяг з системи електронного адміністрування (J/F1401204), який надається платнику, містить інформацію щодо: -стану рахунку (залишок на рахунку/заборгованість), -суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, -складових формули розрахунку такої суми. 3) Запит на отримання інформації щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ΣНакл), за рахунок сум від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів до 1 лютого 2015 року, що були задекларовані платником у додатку 2 до декларації з ПДВ (J/F1301301). Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних (J/F1401301), який надається платнику, містить інформацію щодо: -суми збільшення на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних, -суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, -реєстраційний номер та дату декларації, в якій було задекларовано таке збільшення. 4) Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1301401). Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1401401), який надається платнику, містить інформацію щодо: -виданих податкових накладних та розрахунків коригування зареєстрованих з порушенням граничного терміну реєстрації за запитуваний період. 5) Запит щодо отримання інформації в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ (J/F1301901). Витяг в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ (J/F1401901), який надається платнику, містить інформацію щодо: - типу операції, - дату та номер документа, - суму операції. Електронні формати документів розміщені на офіційному сайті ДФС України в розділі (банер): Електронне адміністрування ПДВ/До уваги платників податків та розробників програмного забезпечення. |
Назад |